Poštovani,

na datum 15.7.2020. godine izašao je NOVI Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN 81/2020) kojim su određene stavke ukinute, izmijenjene ili novo propisane. Kako bi olakšali poslovanje gospodarskih subjekata, tvrtka Eko.-Adria d.o.o. iz Pule organizira seminar na kojem će se predstavljati izmjene u novoj zakonskoj regulativi.

Edukacija je namijenjena osobama zaposlenim u tvrtkama koje planiraju izraditi ili posjeduju dozvolu za gospodarenje otpadom ili su upisane u jedan od Očevidnika gospodarenja otpadom (davatelji javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada, prijevoznici otpada, posrednici u gospodarenju otpadom, trgovci otpadom, upravitelji reciklažnih dvorišta…)

Upoznavanje sa novim Pravilnikom o gospodarenju otpadom sadrži:
  • novi pojmovi u Pravilniku o gospodarenju otpadom
  • uvjeti za gospodarenje otpadom
  • za koje se djelatnosti izdaje dozvola za gospodarenje otpadom
  • oporaba otpada za koju NIJE POTREBNO ishoditi dozvolu za gospodarenje otpadom (postupci i kapaciteti)
  • očevidnici za obavljanje djelatnosti gospodarenja otpadom
  • NOVI obrazac ONTO očevidnika
  • NOVI obrazac PRATEĆEG LISTA
  • dokumentacija o pošiljci otpada koja se prevozi
  • e-ONTO (tko i za što se vodi)
  • REDGO (Registar djelatnosti gospodarenja otpadom)
  • evidencija lokacija odbačenog otpadom
  • usklađenje Elaborata gospodarenja otpadom (provjera okolnosti i izmjena dozvole)
  • financijsko jamstvo
  • trgovanje otpadom
  • reciklažno dvorište -povratna naknada
  • neugoda zbog mirisa
  • udio biorazgradivog otpada u komunalnom otpadu
  • rokovi za provedbu (ONTO očevidnik, prateći list, REDGO…)

 

Lokacija održavanja edukacije: Valturska 12, 52100 Pula
Datum održavanja: 29. 9. (utorak) i 1.10. (četvrtak) 2020.
Cijena edukacije:  1.200,00 kn + PDV po osobi

Popunjenu prijavnicu dostavite na e-mail adresu: ekoadria@ekoadria.hr
Ili nas kontaktirajte na: 052 386 332, 098 335 298

Plaćanje po ponudi koju ćemo vam dostaviti po prijavi.

Prijavite se na edukaciju što prije iz razloga što je broj polaznika ograničen na 5 osoba po terminu!